Het verschil tussen protestanten en katholieken, een interview met Nikolaas Sintobin sj



Voorbije zaterdagavond was ik te gast in de studio's van de EO-radio ("EO Live") voor een interview.

In dit eerste deel (13:24) spreek ik over het verschil tussen protestanten en katholieken, over hoe je God kan vinden midden in de ellende, wie Jezus is voor mij enz.

In dit tweede deel (8:50)  vertel ik hoe en waarom we het boekje "Eindeloos geduldige liefde" hebben uitgegeven, en hoe je er zelf mee aan de slag kan voor de komende 40-dagentijd.


Reacties

Unknown zei…
Fragmenten waar mensen deugd van hebben. Ik heb het boekje besteld maar het is nog niet binnen in de boekhandel. Kijk er wel naar uit. Nog een weekje voor de vasten begint.

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De verrijzenis van Jezus is geen toverpilletje - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor Pasen