Vlaamse jezuïet begeleidt Nederlandse bekende vrouwen in hun zoektocht naar God

Uw blogger heeft het voorrecht gehad om mee te werken aan een serie reality-TV van de Nederlandse EO. Ik mocht er, samen met anderen, bekende Nederlandse jonge vrouwen begeleiden op hun zoektocht naar God:

  • 6 dagen en nachten in een abdij;
  • meerdere gebeds- en meditatiemomenten per dag;
  • persoonlijke begeleiding;
  • alles in volledige stilte.
Uitkomst van merkwaardige avontuur is een TV-serie die uitgezonden wordt op NL 3, vanaf zondag 3 februari 2013 om 21u55.

Hieronder alvast een voorsmaakje.


Reacties

erwin desmet zei…
Dat ziet er alvast veelbelovend uit !
Naast mij kwam ons Simke zien naar wat ik aan het zien was op mijn computer.
'O, dat wil ik ook wel eens een keer doen', zie ze direct spontaan !

We zin benieuwd naar de hele serie.
Alvast een dikke proficiat voor dit mooie en uitdagend werk.

Groetjes,

Erwin

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Wat doet de Paus daar toch met die opgestoken vinger? - Heerlijke videobeelden

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De verrijzenis van Jezus is geen toverpilletje - Homilie van Nikolaas Sintobin sj voor Pasen